torstai 1. heinäkuuta 2010

tylsyyttäni tässä vain

tällästä sain aikaseks.


sry paskalaaaatunen kuva);

Koska onnistuin rikkoo mun puhelimen näytön juhannuksena (.....heh.)
Nii oon nyt käyttäny tota mun LG:tä.



NIINPÄ, AIVAN IHANA ♥
mutta silti aivannn paska !

Tos on ihan helvetin paska akku. Vaik se akku olis täys nii jos soitat semmosen.. no öö 15min puhelun nii sen jälkee se näyttää et sul on enäää 1 palkki jäljel .___. JA sitten tää ihanuus sammuilee itteksee vaik akku olis ihan täys. Ja se sekoilee muutenki koko ajan ja on ihan älyttömän hidas.

Mut niin takasin tohon ihkuuun blingi luurii. Siis päätin kaivaa siskon vanhan nokian läppäpuhelimen (mitä oon käyttäny ennenki jos on ollu joku puhelin paskana jne.) Ja se oli jotenki niin tylsän näkönen. Sit mä vaa muistin et ei saatana mähän ostin joskus ison pussillisen noita saatanan timantteja et onkoha mulle niitä vielä, JA MULLA OLI + onhan tossa muutakin sälää. toi M kirjain on oikeesti jostai kännykkäkorust/avaimenperäst ja ton vaaleenpunasen rusetin revin hiuspinnist irti:: D


anteeksi edelleeen nää huonolaaatuset ja pienet kuvat DD;




Veikkaan kyl et huomisen jälkee ainaki puolet noist timanteist on kadonnu,
ku olis vähän alkoholipitosii suunnitelmii (ei varmaan tullu yllätyksenä.)





AINIII HEI SAIN MUUTEN OPISKELUPAIKAN SIELT LAHEST=) tai no jos oikeen tarkkoi ollaan niin Hollolast.










..että tällästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti